Disney ar putea face unele schimbări mari de tip Netflix pentru ca abonații serviciilor sale de streaming să nu plece la alte platforme rivale de streaming și să aloce în schimb mai mult timp pe Disney Plus, Hulu și ESPN.
Compania Disney din Statele Unite dezvoltă o grămadă de noi funcțîi cu care speră că ii va încuraja pe abonații serviciilor de streaming Disney Plus, Hulu și ESPN ale sale să petreacă mai mult timp urmărindu-le filmele și show-urile TV, conform unei noi știri.
Potrivit Wall Street Journal, Disney urmează pașii companiei Netflix pentru a crește ceea ce e cunoscut că fiind angajament din partea abonaților, în următoarele 6 luni.
Pe scurt, cu cât abonații petrec mai mult timp pe serviciile de streaming ale companiei Disney din SUA, cu atât e mai puțin probabil că vor trece la serviciile de streaming rivale.
De asemenea, acest lucru crește cantitatea de oportunități de publicitate. Așadar, care ar putea fi acele funcții? După cele auzite dintr-o știre din luna aprilie a acestui an, una dintre aceste noi funcții ar putea include noi canale pentru abonați, dedicate unor show-uri sau francize specifice, precum „The Simpsons” și Universul Cinematografic Marvel.
Se pare că aceste canale „live” ar putea rula pe durata unei întregi serii sau francize, de la început și până la sfârșit. În curând, și alte funcții ar putea apărea, conform știrii, inclusiv un „algoritm mai personalizat pentru a alimenta recomandările de conținut” și unele elemente de artă promoționale personalizate pentru noi show-uri și filme care sunt bazate pe istoricul de vizionare al abonaților. Dar și, mai puțin palpitant, mesaje e-mail pentru a le aminti abonaților să termine o serie pe serviciul de streaming Disney Plus pe care au renunțat să o urmărească la jumătatea acesteia.
TechRadar