Tinder, serviciul de intalniri al companiei Match Group, a prezentat un nivel exclusivist de abonament denumit „Tinder Select”, cu un pret uluitor de 500 de dolari pe luna, vizand cei mai activi utilizatori ai sai.
Lansat initial in 2017 doar pe baza de invitatie pentru „oameni sexy sau celebritati”, Tinder Select a fost gratuit, dar acum ii costa pe utilizatori 6000 de dolari pe an, conform Bloomberg News.
Acest serviciu de abonament scump e oferit pentru mai putin de 1% dintre toti utilizatorii Tinder. Tinder Select e doar unul dintre cele 4 nivele de abonamente cu plata pe care aplicatia de intalniri la ofera, preturile incepand de la 24,99 dolari pe luna.
Potrivit lui Mark Van Ryswyk, director de produse la Tinder, noua oferta de abonament e rezultatul unei testari extinse si al feedbackului din partea utilizatorilor foarte implicati care prioritizeaza cai mai eficiente pentru a gasi conexiuni.
Match Group, compania parinte a aplicatiei, a achizitionat anterior The League, o aplicatie de intalniri exclusivista si focusata pe utilizatorii orientati catre cariera care se afla in cautarea unor relatii serioase.
The League ofera un plan de abonament VIP care costa 1000 de dolari pe saptamana. Succesul serviciului de intalniri The League pare sa fi inspirat Match Group pentru a lansa un nou nivel exclusivist pentru „utilizatorii intensivi” de pe serviciul de intalniri.
Desi nu se asteapta ca abonamentul Tinder Select va atrage un numar ridicat de noi utilizatori platitori de abonamente, Match Group anticipeaza ca acest nivel va contribui la cresterea veniturilor.
Compania Match Group s-a confruntat cu un declin al numarului de abonati in ultimele trei trimestre, desi venitul mediu per utilizator a crescut fata de anul trecut. De asemenea, pretul actiunilor Match Group a experimentat o scadere de 15% in ultimul an.