In prezent, economia mondiala se confrunta cu dificultati din cauza coronavirusului Wuhan. Asta pentru ca, din cauza faptului ca coronavirusul se raspandeste, o multime de companii au fost fortate sa-si suspende activitatea pana ce focarul poate fi tinut sub control.
Pentru unele intreprinderi care nu au cine stie ce flux de numerar, asta inseamna ca pot iesi lejer de pe piata din cauza coronavirusului Wuhan. Aceasta criza va afecta o multime de oameni, cum ar fi proprietarii de intreprinderi, bancile care s-ar putea sa nu-si mai poata recupera banii si, desigur, oamenii care lucrau pentru acele intreprinderi.
Desi guvernele din lume depun eforturi individuale in aceasta privinta, vedem ca si companiile tehnologice depun eforturi pentru a reduce efectele coronavirusului Wuhan. Recent, compania tehnologica Google din Statele Unite a anuntat oficial ca va acorda peste 800 de milioane de dolari pentru a sprijini IMM-urile in aceasta perioada.
Aceasta suma de 800 de milioane de dolari oferita de compania tehnologica Google va fi impartita in cateva initiative, cum ar fi sub forma de subventii publicitare pentru OMS si pentru agentiile guvernamenale, un fond de investitii care va sprijini ONG-urile si institutiile financiare pentru a contribui la furnizarea de capital IMM-urilor, credite Google Ads pentru IMM-uri, credite Google Cloud pentru sectorul academic si asistenta financiara pentru a creste productia de imbracaminte de protectie si de echipamente folosite de personalul medical pentru coronavirusul Wuhan.
De asemenea, compania tehnologica Google a anuntat ca isi va creste donatiile, compania tehnologica practic oferind in aceeasi masura ceea ce doneaza angajatii sai pentru diverse organizatii caritabile pentru coronavirusul Wuhan.
Aceasta suma a fost crescuta de la 7500 de dolari la 10.000 de dolari, ceea ce inseamna ca compania tehnologica Google si un angajat pot dona impreuna in total pana la 20.000 de dolari organizatiilor din comunitatile lor care contracareaza coronavirusul Wuhan.