O anumita aplicatie fitness a devenit acum ceva vreme si mai utila decat era anterior. Acea aplicatie fitness/sport a capatat un serviciu premium pentru care utilizatorii vor trebui sa plateasca o anumita suma pe luna.
Pentru pasionatii de fitness si de exercitii fizice care urmaresc consumul de calorii, aplicatii fitness/sport precum MyFitnessPal le sunt cunoscute probabil. Acesti oameni sunt pasionati si preocupati de sanatate si sunt constienti ca sportul, exercitiile fizice si lucratul la sala inseamna sanatate. MyFitnessPal este gratuit de utilizat si, in general, e destul de utila si eficienta.
Cu toate acestea, compania a dus acum ceva timp lucrurile mai departe prin lansarea unui serviciu premium cu plata. La lansare, serviciul a avut un pret de 9,99 dolari pe luna, sau 49,99 dolari pe an.
Acest serviciu nu va inlocui functiile gratuite oferite deja de aplicatia MyFitnessPal de fitness si sport. In schimb, vor fi adaugate functii suplimentare in aplicatie si nu vor mai aparea reclame care ar putea fi deranjante pentru utilizatori.
Conform fondatorului MyFitnessPal, Mike Lee: “Oamenii vor sa mearga dincolo de calorii. Vrem sa le oferim o modalitate de a realiza rapoarte personalizate, de a sapa mai adanc in densitatea de nutrienti a alimentelor si de a personaliza masuratorile realizate pentru a planifica mesele”.
Inainte de asta, aplicatia de fitness si sport se orienta in principal catre utilizatorii care doresc sa piarda kilograme urmarind raportul caloric. Dar acum, datorita acestui serviciu premium, compania spera sa vizeze in special utilizatorii intensivii care doresc sa-si modeleze trupul, sau sportivii profesionisti care incearca sa-si optimizeze dieta. Acest lucru nu e surprinzator, mai ales ca Under Armour este acum proprietarul MyFitnessPal, o achizitie care a fost anuntata in februarie 2015.