Vision Pro, casca VR/AR a Apple, s-a lansat la un pret de 3500 de dolari. Tim Cook a dezvaluit ca, in ciuda pretului ridicat, jumatate dintre companiile Fortune 100 din lume au cumparat acest dispozitiv al companiei din Cupertino.
In timpul celui mai recent eveniment pentru veniturile trimestriale ale companiei din Cupertino, Statele Unite, CEO-ul Apple, Tim Cook, a anuntat ca mai mult de jumatate dintre companiile Fortune 100 din lume au investit in noua casca.
Dezvaluirea a aparut la doar cateva luni dupa ce casca AR/VR s-a lansat in SUA, marcand un progres semnificativ pentru adoptarea sa. Intr-o stire separata din luna ianuarie, MacRumors a relatat faptul ca circa 200.000 de casti Apple VR/AR au fost cumparate sau precomandate, in ciuda pretului de 3500 de dolari.
Devine Vision Pro un succes discret?
Pe frontul consumatorilor, Vision Pro a esuat in a atrage cumparatori in masa din cauza pretului sau ridicat, acest lucru determinand ca doar unii oameni care nu sunt fani Apple inversunati sa stea la coada in ziua lansarii.
Cu toate acestea, compania a dezvaluit acum ca aceasta casca se dovedeste a fi populara printre intreprinderi. La evenimentul pentru venituri, Tim Cook a declarat:
„E grozav sa vedem entuziasmul de pe piata intreprinderilor. De exemplu, mai mult de jumatate dintre companiile Fortune 100 au cumparat unitati Apple Vision Pro si exploreaza modalitati inovative de a le folosi pentru a face lucruri care nu erau posibile inainte”.
Cateva companii notabile, inclusiv KLM Royal Dutch Airlines, SAP, Porsche si Lowe’s au recunoscut public folosirea castii Apple Vision Pro impreuna cu software-ul visionOS croit dupa nevoile lor specifice.
TechRadar