In urma cu peste un deceniu, compania Apple din Statele Unite a derulat o campanie de marketing pentru Mac-urile sale, intr-o serie de spoturi publicitare PC versus Mac.
In rolurile principale au jucat Justin Long (care era „Mac”) si John Hodgman (care era cunoscut sub numele de „PC Guy”). Seria de spoturi publicitare a prezentat conversatii dintre Mac si PC Guy, prezentandu-se avantajele unui Mac in detrimentul unui computer Windows.
Aceste spoturi publicitare au fost abandonate de atunci. Dar in timpul evenimentului Apple de anul acesta in care compania si-a dezvaluit noile Mac-uri MacBook Air si MacBook Pro propulsate de noul cip M1, Apple a readus oarecum ideea acelor spoturi publicitare.
Compania l-a adus pe PC Guy la sfarsitul evenimentului in care Apple i-a ironizat pe proprietarii de computere Windows. John Hodgman revine in rolul sau si, in ciuda anilor, inca arata similar, ceea ce e destul de hilar.
In acel clip video, PC Guy incearca sa spuna ca este la fel de performant si rapid ca inainte si ca inca se descurca. De asemenea, acesta intreaba de ce este nevoie de aceste progrese, in timp ce produce niste zgomote care imita sunetul unui ventilator (noile laptopuri Apple cu M1 nu au ventilatoare datorita designului SoC).
In final, Apple analizeaza autonomia laptopurilor Windows, iar PC Guy sustine ca nu mai are energie in acumulator si ca e nevoie sa fie „conectat”.
Pentru context, noul MacBook Air cu M1 de la compania americana va oferi utilizatorilor o autonomie intre 15 si 18 ore, in timp ce noul MacBook Pro poate oferi o autonomie de pana la 20 de ore.
Este o reclama amuzanta, desi nu suntem siguri daca Apple ar trebui sa ironizeze proprietarii de PC-uri atat de devreme, mai ales ca Mac-urile nu au fost inca testate in practica.