Jocul Call of Duty: Mobile al Activision si Tencent se dovedeste a fi unul de succes. Versiunea portabila gratuita a seriei Call of Duty a fost deja instalata de un numar imens de ori.
Fiind disponibil pentru dispozitivele Android si pentru cele iOS, jocul portabil a generat pentru Activision – in aproximativ o zi de la lansare – 2 milioane de dolari.
Fiind lansat pe 1 octombrie, cei circa 20 de milioane de jucatori au cheltuit deja 2 milioane de dolari in achizitii in-game. Sensor Tower indica faptul ca cei mai multi jucatori ai Call of Duty: Mobile sunt din India (14%).
Franciza CoD de la Activision e una uriasa, motiv pentru care compania pare sa fie foarte dornica sa lanseze un nou joc din aceasta franciza in fiecare an.
Mai recent, versiunea mobila a jocului a fost lansata si, daca credeati ca aceasta va dauna francizei, aflati ca a reusit opusul. De fapt, se pare ca multi oameni sunt destul de incantati de ideea de a putea juca acest joc mobil pe smartphone.
Conform unor informatii de Sensor Tower, jocul mobil a reusit sa genereze 2 milioane de dolari de cand a fost lansat oficial, pe 1 octombrie. Da, asa e.
In circa o zi de la lansare, acesta a reusit sa genereze 2 milioane de dolari din achizitiile in-game. In caz ca nu stii, Call of Duty: Mobile, spre deosebire de versiunea pentru consola/PC, poate fi descarcat si jucat gratuit de catre jucatori.
Dar exista achizitii in-game cu plata pe care jucatorii isi pot cheltui banii reali. De asemenea, se spune ca jocul a reusit sa acumuleze peste 20 de milioane de instalari de cand a fost lansat, acest lucru indicand ca Call of Duty: Mobile are un inceput promitator. Ramane de vazut daca va reusi sau nu sa-si mentina succesul.