In curand, mai exact in 2023, vor aparea jocuri mari care se bazeaza pe o tehnologie noua, conform unei persoane de la compania NVIDIA. Pentru gamerul obisnuit, acea tehnologie este mai mult o curiozitate, iar asta pentru ca respectiva tehnologie este asociata cu scaderea semnificativa a performantei sistemului din cauza suprasolicitarii.
Intrucat dezvoltatorii adopta din ce in ce mai mult tehnologia ray tracing, va veni vremea in care jocurile AAA (produse si distribuite de editori mijlocii si mari) vor incepe sa necesite placi grafice cu ray tracing, daca jucatorul doreste sa le joace pe un PC.
Cu toate acestea, acest lucru s-ar putea sa nu se intample cativa ani. Conform unei predictii oferite de Morgan McGuire de la NVIDIA, acest lucru s-ar putea sa nu se intample pana in 2023.
Ray tracing a fost folosita de mult timp pentru randarea care nu e in timp real, dar recent a inceput sa fie folosita si pentru randarea in timp real.
Aceasta tehnologie permite dezvoltatorilor de jocuri sa aduca iluminare realista in jocurile lor pentru a simula comportamentul fizic al luminii.
E evident ca NVIDIA ofera deja placi grafice care vin cu suport pentru ray tracing, asa ca compania este gata sa profite de trecerea industriei de jocuri la aceasta tehnologie.
Morgan McGuire de la NVIDIA a postat pe Twitter predictia sa conform careia primul joc AAA (mare) care necesita o placa grafica cu acea tehnologie va aparea in 2023. De asemenea, acesta a subliniat ca aproape toate platformele majore de gaming vor oferi ray tracing accelerat pana atunci.
Aceasta e o predictie interesanta de la McGuire de la NVIDIA, deoarece indica ca se refera si la alte platforme de gaming, iar asta pentru ca suportul ray tracing a fost deja confirmat pentru consolele de jocuri PS5 si Xbox Scarlett.
Sursa imagine: Flickr.com