Unii clienti ai companiei Amazon din Statele Unite au descoperit ca produsele lor au fost livrate in cutii cu tematica Super Mario, chiar daca produsele Amazon din interiorul cutiilor nu aveau nicio legatura cu compania Nintendo din Japonia sau cu jocurile in general.
Compania japoneza Nintendo s-a alaturat gigantului de comert electronic Amazon pentru a sarbatori cei 35 de ani de Mario, iar unul dintre lucrurile la care cele doua companii s-au gandit a fost sa expedieze unele dintre produse in cutii cu acea tematica.
Compania Nintendo a dezvaluit parteneriatul cu Amazon pe site-ul sau. Nintendo sustine ca cutiile cu acea tematica sunt in „cantitati limitate” si vor fi folosite in mod aleatoriu, pana la epuizarea cutiilor.
Poate mai important, compania din Japonia sustine ca cumpararea unora dintre produsele Nintendo nu va vor creste sansele de a obtine o cutie cu acea tematica.
Amazon a lansat, de asemenea, o noua pagina de prezentare care prezinta o cronologie a francizei din momentul lansarii primului joc din franciza pentru NES in 1985.
In acea pagina, oamenii pot descoperi unele dintre cele mai notabile jocuri Super Mario, sa citeasca lucruri despre ele si sa adauge jocuri mai noi, cum ar fi Super Mario Odyssey, in cosul de cumparaturi Amazon.
De asemenea, exista un link de precomanda pentru Super Mario 3D World + Bowser’s Firy, un remake al Super Mario 3D World, pentru Switch. Acestea sunt cele mai recente anunturi si lansari pentru cea de-a 35-a aniversare a personajului de joc.
In septembrie, compania Nintendo a lansat o reimaginare a jocului original Super Mario Bros., transformandu-l intr-un joc in care pot participa 35 de jucatori. Ce parere ai despre faptul ca unele dintre produsele Amazon sunt livrate in cutii cu aceasta tematica?