„Call of Duty: Mobile” a avut cea mai buna lansare a oricarui joc de smartphone si a ajuns la un numar urias de descarcari in prima saptamana dupa lansare, conform estimarilor celor de la Sensor Tower.
Dezvoltat de Timi Studio de la Tencent in parteneriat cu editorul Activision, succesul din prima saptamana al jocului mobil a depasit succesul altor jocuri pentru smartphone-uri, cum ar fi Mario Kart Tour. Alte jocuri de succes, cum ar fi Fortnite si PUBG Mobile, au generat mai putine descarcari in prima saptamana de la lansare.
Franciza Call of Duty este una destul de mare. Iar atunci cand s-a lansat pentru smartphone-uri, nu a fost o surpriza mare cat de bine s-a descurcat. Anterior, am auzit ca acesta a reusit sa genereze 2 milioane de dolari in primele doua zile de la lansare pe smartphone.
Acum, conform informatiilor suplimentare oferite de Sensor Tower, se pare ca, in prima saptamana dupa lansare, „Call of Duty: Mobile” a reusit sa acumuleze 100 de milioane de descarcari.
Aceasta e o crestere cu 500% a descarcarilor, cu o saptamana in urma numarul de descarcari fiind de 20 de milioane. Conform datelor Sensor Tower, asta inseamna ca „Call of Duty: Mobile” are de circa 4 ori mai mult succes decat alte jocuri cunoscute, cum ar fi Fortnite si PUBG Mobile, ambele acumuland 20-25 de milioane de descarcari in prima saptamana dupa lansarea pe smartphone.
Cu toate acestea, e posibil ca reputatia si brandul CoD sunt mult mai puternice decat cea a Fortnite si PUBG, datorita faptului ca aceasta franciza exista de mai mult timp, ceea ce ar fi stimulat lansarea jocului pentru smartphone-uri.
Acestea fiind spuse, ramane de vazut daca Activision va reusi sa mentina acest succes al jocului „Call of Duty: Mobile” si sa genereze un flux constant de venituri, pe langa descarcari. Dar deocamdata pare sa fie un inceput fantastic.