YouTube s-ar putea ca in viitor sa promoveze alte servicii de streaming si sa le asigure cresterea, compania YT purtand discutii cu diverse companii de diverstisment care gestioneaza platforme de streaming.
Compania YouTube din Statele Unite dezvolta un sistem care le permite utilizatorilor sa se aboneze la serviciile de streaming prin intermediul aplicatiei YouTube, relateaza publicatia WSJ din Statele Unite.
De asemenea, o functie numita „channel store” s-ar putea lansa la toamna. Nu au fost dezvaluite platformele de streaming care vor face parte din magazin, ci doar faptul ca YT a purtat discutii cu diverse companii de divertisment.
Un „channel store” e ceva logic pentru YT, compania lucrand de mult timp la aceasta functie, de la inceputul anului 2020. Mai recent, compania semnala ca la asta lucreaza.
„Cred ca, indiferent ca continutul e distribuit intr-un pachet sau indiferent unde il distribuim, YT poate fi un partener grozav”, potrivit lui Christian Oestlien de la YouTube pentru The Verge.
Conform acestuia, YT si celelalte platforme de divertisment pot coexista impreuna si sa colaboreze. Aceasta e acum poate cea mai populara idee din businessul de streaming.
Companiile tehnologice, in special cele care au incercat sa produca propriul lor continut online, au aflat cat de dificil si scump e acest lucru, asa ca se decid sa se ocupe de totul in afara de productia filmelor si serialelor.
Apple si Amazon deja ofera astfel de servicii de streaming. Serviciul HBO Max a obtinut 4,5 milioane de abonati prin Amazon Channels. Compania YouTube din Statele Unite ar putea fi si mai utila serviciilor de streaming, mai ales ca audienta YouTube-ului e uriasa: peste 2 miliarde de utilizatori pe luna.