Compania de smartphone-uri numarul 2 a Chinei, Xiaomi, a vandut peste 35 de milioane de smartphone-uri in prima jumatate a anului in curs, potrivit unui furnizor local de displayuri.
Daca este adevarat, aceasta ar fi o crestere de 30% fata de prima jumatate a anului 2014 cand Xiaomi a reusit sa vanda un numar total de 26 de milioane de smartphone-uri. In tot anul 2014, compania chineza cu o vechime de cinci ani a vandut un numar total de 61 de milioane de smartphone-uri.
Xiaomi este fara indoiala o forta. In ciuda faptului ca a sosit relativ tarziu pe scena portabila, compania a dominat-o datorita preturilor reduse, iar Xiaomi a fost catapultata pe locul al doilea, in spatele Fitbit.
Compania a reusit, de asemenea, sa preia locul Samsung in China si si-a asigurat pozitia 3 in lume. Acesta este motivul pentru care nu este o surpriza totala sa aflam ca Xiaomi a reusit sa vanda 35 de milioane de smartphone-uri in prima jumatate a anului 2015.
Aceasta informatie nu vine direct de la Xiaomi, ci vine de la un furnizor de displayuri din China, asa ca tratati aceste informatii cu precautie deocamdata, dar, cum am spus, acest lucru nu prea este o surpriza.
Raportul pretinde ca cele 35 de milioane de unitati livratereprezinta o crestere de 30%, iar in cazul in care aceasta se mentine, compania n-ar trebui sa aiba probleme sa-si atinga obiectivul de 80-100 de milioane de unitati vandute pana la sfarsitul anului.
Cu toate acestea, trebuie sa remarcam ca livrarile nu se traduc in vanzari directe, dar de obicei este un bun indicator al cererii unui produs. Xiaomi concureaza in mare parte in ceea ce priveste pretul, iar de obicei ofera specificatii relativ decente pentru preturi extrem de accesibile, ceea ce explica de ce are succes pe pietele emergente unde pretul este de obicei cel mai important factor.