Google a anuntat un plan de modernizare a Gmail cu platforma Accelerated Mobile Pages, permitand experiente de e-mail mai captivante si interactive. AMP for Email suna ca fiind o idee buna sau nu?
Pentru unii nu prea pare o idee buna, pentru ca pare ca aceasta caracteristica AMP for Email a aparut datorita unei presiuni concurentiale si nu nevoilor consumatorilor.
Google a lucrat de-a lungul anilor la caracteristica open-source AMP (Accelerated Mobile Pages). Scopul initial a fost acela de a ajuta editorii sa reduca timpii de incarcare pentru cititorii lor, dar Google a imbunatatit considerabil aceasta tehnologie de atunci.
Acum va moderniza Gmail folosind aceasta tehnologie cu o caracteristica pe care compania o numeste AMP for Email. AMP for Email va permite dezvoltatorilor sa creeze noi experiente prin e-mail care sa fie mai atractive, mai interactive si mai usor de aplicat.
Aceasta caracteristica va permite utilizatorilor sa intreprinda actiuni rapide precum RSVP (adica „Please respond”) la un eveniment sau sa programeze un eveniment chiar in Gmail.
Caracteristica va permite dezvoltatorilor sa pastreze informatiile cat mai actualizate este posibil, astfel incat continutul sa fie intotdeauna corect atunci cand un utilizator il acceseaza.
Dezvoltatorii de site-uri vor incorpora practic widget-uri cu functii care pot fi activate, pentru a le permite utilizatorilor sa navigheze pe site-urile lor din e-mail. Acest lucru le va permite utilizatorilor sa se bazeze mai mult pe Gmail.
Google a dezvaluit ca companii si site-uri precum Pinterest, Booking.com si Doodle lucreaza acum cu caracteristica pentru a dezvolta noi experiente pentru consumatorii care utilizeaza AMP for Email.
Dezvoltatorii de site-uri pot accesa AMP for Email incepand de luna trecuta, iar compania spune ca va adauga suport in Gmail pentru aceasta functionalitate in cursul acestui an.