Facebook a modificat fluxul de stiri de mai multe ori in ultimele luni pentru a se asigura ca utilizatorii au o experienta mai personala si ca fluxurile de stirile ale lor nu sunt ocupate de postari care nu le trezesc interesul.
De asemenea, a efectuat cateva optimizari pentru a stopa raspandirea informatiilor false in reteaua sa. CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a avertizat ca modificarile ar putea duce la o scadere a utilizarii, iar compania a confirmat oficial acest lucru.
Compania a aratat ca utilizarea generala in Statele Unite a retelei sociale Facebook a scazut cu aproximativ 50 de milioane de ore pe zi. Unii ar putea crede ca Facebook va fi deranjata de acest lucru deoarece scopul sau este de a atrage mai multi oameni din Statele Unite si nu numai pentru a utiliza reteaua sociala pentru perioade mai lungi de timp.
Mark Zuckerberg a spus ca acesta va fi rezultatul schimbarilor pentru fluxul de stiri, dar a sustinut, de asemenea, ca acest lucru va fi de fapt benefic pentru companie pe termen lung.
El a spus ca timpul petrecut de utilizatori pe Facebook va fi mai valoros si ca „daca procedam cum trebuie, cred ca va fi bine pentru comunitatea noastra si pentru businessul nostru pe termen lung”.
Chiar daca numarul de utilizatori activi zilnic ai retelei sociale a scazut de la 185 de milioane la 184 de milioane in Statele Unite si Canada in trimestrul trecut si ca numarul de utilizatori activi lunar a ramas la 239 de milioane, utilizarea Facebook a crescut in toate regiunile masurate, dar cresterea este mai lenta decat a fost din 2015.
„In 2018, ne-am concentrat pe a ne asigura ca Facebook nu este doar distractiv de folosit, ci si bun pentru bunastarea oamenilor si pentru societate”, a declarat Mark Zuckerberg, adaugand ca businessul si comunitatea companiei vor fi mai puternice pe termen lung, deoarece se concentreaza asupra conexiunilor importante.