Mai multe stiri spun ca clientii Apple dintr-o anumita tara observa un numar mare de plati frauduloase efectuate prin intermediul iTunes cu carduri de credit. Potrivit Channel NewsAsia, Apple a declarat ca investigheaza reclamatiile pentru platile frauduloase, dar detaliile raman neclare.
Este de inteles ca clientii ar putea fi ingrijorati cand ofera detalii de carduri de credit unei companii online atunci cand efectueaza plati. Cu toate acestea, avand in vedere ca in prezent se cumpara foarte mult de pe internet, nu prea ai alta optiune, dar adevarul e ca multe companii iau masuri pentru a proteja detaliile clientilor lor.
Din pacate, uneori acest lucru nu functioneaza intotdeauna asa cum s-a intentionat. Cum ar fi in Singapore. O stire de Channel NewsAsia a dezvaluit ca exista, se pare, un numar mare de clienti in tara care sustin ca se confrunta cu plati frauduloase cu carduri de credit efectuate prin intermediul iTunes.
De exemplu, o femeie sustine ca s-a efectuat o plata de 7000 de dolari cu cardul ei de credit prin iTunes si ca si-a dat seama de asta abia dupa ce a primit un mesaj text de la banca sa, prin care a fost informata ca i-a mai ramas mai putin de 30% din limita sa de credit.
OCBC, o banca din Singapore, a confirmat de asemenea ca a observat tranzatii neobisnuite efectuate prin iTunes. Potrivit lui Vincent Tan, directorul pentru carduri de credit al OCBC Bank, „La inceputul lunii iulie, am detectat si am investigat tranzactii neobisnuite pentru 58 de conturi detinatoare de carduri de credit. Dupa confirmarea faptului ca aceste plati au fost frauduloase, am implementat masurile necesare si ii asistam in prezent pe posesorii de carduri afectati prin procesul de returnare a platilor”. Apple a declarat ca investigheaza problema care implica iTunes, dar pentru moment nu este clar cum s-a intamplat acest lucru.