Avand in vedere ca jocurile devin din ce in ce mai realiste, acestea sunt mult peste ceea ce pot face arhitectii. Tocmai de aceea, arhitectul Ronen Bekerman si Epic Games, compania din spatele Unreal Engine, fac echipa intr-o noua competitie.
In ultimii ani, motoarele de joc au evoluat intr-atat incat sunt de-a dreptul uimitoare. Acum, acestea pot randa elemente grafice minunate si sunt atat de bine create incat uneori este greu de spus ce este real si ce este generat pe calculator.
Din acest motiv, arhitectul Ronen Bekerman a facut echipa cu cei de la Epic Games, creatorii motorului de joc Unreal Engine, pentru a participa la provocarea „Podgoria”. In ce consta aceasta provocare?
„Concurentii vor fi incurajati sa gandeasca neconventional pentru a interpreta o asezare a unei vii moderne, creatie proprie, iar acestea vor fi analizate dupa mai multe categorii, cum ar fi cea mai buna lumina, cele mai bune materiale, cel mai bun design si cea mai buna interactivitate”, potrivit descrierii.
Arhitectul va folosi motorul de joc Unreal Engine 4 al celor de la Epic Games pentru a face acest lucru. „Utilizarea motorului de joc Unreal Engine 4 in aceasta provocare arhitecturala stralucita este inca un exemplu care arata cum tehnologia se muta de la utilizarea sa initiala si incepe sa afecteze o intreaga industrie, intr-un fel in care cred ca nimeni nu l-a prevazut”, potrivit Epic Games.
Acest lucru arata cat de mult a evoluat dezvoltarea jocurilor video cu Unreal Engine. Dezvoltatorii de jocuri incep sa-si faca disponibile motoarele de joc publicului larg, si desi anul trecut Unreal Engine 4 a fost facut disponibil publicului larg la un pret de 19 dolari pe luna, la inceputul acestui an cei de la Epic Games au decis sa-l faca gratuit.
In plus, platforma Unreal Engine vine cu un magazin unde dezvoltatorii pot gasi tot felul de bunuri pe care nu mai trebuie sa le faca ei insisi.