Avem vesti nu foarte bune pentru Facebook. Tinerii americani nu mai sunt interesati de aceasta retea sociala. Un nou raport de eMarketer publicat luni prezice ca utilizarea platformei de catre tinerii cu varste cuprinse intre 12 si 17 ani va scadea in acest an, iar aceasta este prima data cand s-a estimat un declin al utilizarii Facebook pentru orice categorie de varsta.
Daca este sa credem o noua stire, s-ar putea ca reteaua sociala sa nu-i mai intereseze pe tineri. eMarketer a publicat un nou raport care prezice ca Facebook va vedea un declin in utilizare in acest an printre tinerii cu varste cuprinse 12 si 17 ani.
Acesta este un lucru destul de important, pentru ca aceasta este prima data cand eMarketer a previzionat un declin al utilizarii serviciului. Lasand la o parte utilizatorii care au renuntat de tot la reteaua sociala, eMarketer descopera ca tinerii care raman pe Facebook sunt mai putin interesati de aceasta retea sociala.
Acestia se logheaza mai putin frecvent si petrec mai putin timp pe reteaua sociala. De asemenea, avem asa-numitii „Facebook-nevers” acum, acesta fiind un termen care a fost inventat pentru tinerii care omit Facebook in intregime in favoarea utilizarii serviciilor precum Instagram si Snapchat.
Instagram este detinut de compania Facebook, asa ca acest lucru este in folosul companiei. eMarketer prezice ca aproximativ 14,5 milioane de tineri cu varste cuprinse intre 12 si 17 ani vor utiliza reteaua sociala in 2017, inregistrand un declin de 3,4 procente de la an la an.
De asemenea, eMarketer descopera ca si tinerii sub 25 de ani petrec mai putin timp pe reteaua sociala Facebook, in timp ce acestia petrec mai mult timp pe Instagram si Snapchat. eMarketer previzioneaza ca Snapchat va vedea o imbunatatire in statisticile sale de utilizare pentru populatia cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani. Se asteapta ca acesti oameni vor inregistra o crestere de 19,2% in utilizarea retelei sociale Snapchat in acest an.