Ca parte a turului sau de o zi din Canada, Tim Cook a oferit un interviu pentru Financial Times, in urma vizitei sale la sediul platformei de e-commerce, Shopify. Tim Cook a folosit interviul ca o oportunitate de a lauda eforturile companiei Apple in realitatea augmentata, dar si pentru a vorbi despre HomePod.
Companii precum Amazon si Google au avut un avantaj cand vine vorba despre boxele inteligente si, daca cifrele sunt corecte, ambele companii detin o cota destul de mare din piata boxelor inteligente.
Asta inseamna ca Apple cu boxa inteligenta HomePod este practic in urma, dar CEO-ul Apple, Tim Cook, crede ca HomePod are tot ce ii trebuie pentru a iesi in evidenta. Intr-un interviu recent pentru Financial Post, Tim Cook a fost citat spunand, „Credem ca un lucru care a lipsit de pe aceasta piata a fost o experienta audio de calitate, o experienta audio foarte captivanta. Muzica merita acest tip de calitate si nu trebuie sa existe un sunet de slaba calitate”.
Este adevarat faptul ca una dintre modalitatile prin care Apple incearca sa se diferentieze de concurenta este calitatea audio, iar compania pretinde ca boxa inteligenta HomePod va suna mult mai bine.
Ca sa fim cinstiti, majoritatea boxelor inteligente de pe piata de astazi se concentreaza mai mult pe modul in care utilizatorii isi pot controla dispozitivele inteligente si aplicatiile de acasa prin vocea lor, iar pe calitatea audio a fost pus un accent mai mic.
Google a incercat sa realizeze ceva care sa fie pe masura HomePod cu Google Home Max, dar in momentul de fata ramane sa ghicim daca calitatea sunetului boxei inteligente HomePod este pur si simplu o exagerare de marketing a lui Tim Cook sau daca va fi capabila sa ofere calitatea audio pe care a promis-o. Lansarea boxei inteligente HomePod a fost stabilita pentru o lansare pe data de 9 februarie si va avea un pret de 349 de dolari.