In timp ce compania Meta a lui Mark Zuckerberg a investit miliarde de dolari in metaverse, Tim Cook, CEO-ul Apple, crede ca majoritatea oamenilor nici nu pot defini termenul, mai ales sa-si petreaca vietile in asa ceva.
„Intotdeauna cred ca e important ca oamenii sa inteleaga ce este ceva”, a declarat Tim Cook pentru Bright, o publicatie olandeza. „Si nu sunt sigur ca o persoana obisnuita va poate spune ce inseamna acest termen”.
Asadar, desi Apple construieste si investeste in lucruri precum AR si VR, Tim Cook nu e inca pregatit sa pretinda ca Apple lucreaza la vreun metaverse.
CEO-ul Mark Zuckerberg al companiei Meta din Statele Unite are o viziune diferita. Mai devreme in acest an, CEO-ul Meta le-a spus angajatilor sai ca compania Meta se afla intr-o competitie foarte profunda si filozofica cu Apple pentru a construi metaverse.
„Aceasta e o competitie de filozofii si idei, in care ei cred ca facand totul ei insisi si integrand totul profund, construiesc o experienta mai buna pentru consumatori”, a declarat Mark Zuckerberg.
Acesta e subliniat ca metaverse-ul Meta e mai deschis decat cel al Apple. De asemenea, Tim Cook si-a exprimat scepticismul ca oamenii vor dori sa petreaca un timp indelungat in VR in viitor.
Tim Cook – CEO-ul companiei Apple din SUA – e cel mai recent CEO important care isi exprima scepticismul cu privire la metaverse. Evan Spiegel, CEO-ul companiei Snap, a declarat ca compania e rezervata in a folosi termenul Metaverse, pentru ca e prea ambiguu si niciun om de rand nu ar fi capabil sa defineasca acest cuvant.
Dar desi Tim Cook si Evan Spiegel sunt sceptici cu privire la termenul „metaverse”, Apple si Snap investesc – in masuri diferite – in tehnologii similare.