Saptamana trecuta, Instagram a lansat un update pentru ca utilizatorii sa poata cauta hashtag-uri cu emoji-uri in ele. La urma urmei, stii cum se spune, o fotografie face cat o mie de cuvinte, nu-i asa?
Ei bine, trebuie sa exista o cerere pentru aceste emoticoane, nu degeaba Instagram a lansat o astfel de caracteristica, iar compania a analizat mai in profunzime trendul in crestere al folosirii emoji-urilor.
Practic, compania a descoperit ca de-a lungul anilor, in special de cand Apple a lansat tastatura emoji pentru iOS, folosirea zambetelor si pictogramelor colorate a crescut. Acest trend de folosire a emoticoanelor a continuat sa creasca atunci cand versiunea Android a tastaturii a fost si ea lansata.
Datorita unui update aparut saptamana trecuta, utilizatorii Instagram pot acum sa caute hashtag-uri care contin caractere emoji. Cu siguranta Instagram a inclus aceasta caracteristica datorita popularitatii crescande a caracterelor emoji. Asta s-a datorat faptului ca Apple a lansat tastatura cu emoticoane care mai tarziu a aparut si pe Android.
Potrivit Instagram, tara in care se folosesc cel mai mult caracterele emoji este Finlanda. Cei de acolo le folosesc in aproximativ 60% din mesajele lor. Pe locul al doilea vine Franta cu 50%, iar pe locul al treilea cade Marea Britanie cu 48%. Japonia este pe locul 8 cu 39%, cam putin avand in vedere ca acolo au aparut simbolurile emoji, iar Statelor Unite le revine locul 9 cu 38%.
Cei de la Instagram au aflat ca cel mai folosit emoticon este acela cu ochii in lacrimi si cu gura deschisa si nu e de mirare intrucat reprezinta acronimul „lol”. Chiar daca sunt destui care nu le folosesc, mai ales cei care tanjesc dupa mesajele text scrise la perfectie, emoticoanele au devenit o noua modalitate de comunicare.