Intr-o anumita tara, un barbat care a comandat o calatorie Uber pentru a merge acasa de la un pub, a descoperit ca factura pentru acea cursa era echivalentul a 39.000 de dolari. Persoana respectiva a contactat serviciul de clienti al Uber ulterior.
Oliver Kaplan, un barbat din Marea Britanie, a fost la un pub cu amicul sau, dupa o zi lunga de munca. Dupa ce s-a distrat in acel pub, acesta a comandat un Uber pentru a merge acasa in siguranta, lucru facut de multe ori de acesta anterior.
Doar ca de aceasta data, factura pentru acea calatorie a fost de 39.000 de dolari. Din fericire pentru Olivier, el avea fonduri insuficiente la banca, asa ca tranzactia a esuat.
Acesta a contactat serviciul de clienti al Uber pentru ca isi amintea ca in mod normal pretul pentru acea calatorie era de 11 sau 12 dolari, lucru confirmat si de companie.
Destinatia setata a calatoriei era Australia, desi soferul l-a dus la locul potrivit, adica la locuinta sa. Astfel ca pare a fi mai degraba o problema din partea companiei si nu o eroare din partea utilizatorului.
Desigur, oamenilor nu le e clar de ce s-a intamplat acest lucru. Asta pentru ca, daca setezi o calatorie Uber dinspre SUA catre Australia, aplicatia nu va permite acest lucru pentru ca aceasta calatoria nu e posibila cu masina.
Au existat cazuri in care oamenii au introdus o adresa incorecta, ei ajungand la sute de kilometri distanta de destinatia lor, dar se pare ca aici nu e vina clientului.
Ce-ar fi daca Uber ar percepe 39.000 de dolari din cont pentru o calatorie? Cu siguranta nu ar fi ceva acceptabil pentru nimeni. Din fericire, Uber a recunoscut problema si eroarea de sistem. De asemenea, suma corecta a fost retrasa din contul lui Olivier. Acum acesta are o poveste interesanta pentru vinerea viitoare la pub.