1 milion de abonati Netflix dintr-o anumita tara sunt acum abonati la nivelul cu reclame si care e mai ieftin decat cel fara publicitate. Tara respectiva e Statele Unite.
Conform unor cifre interne observate de publicatia Bloomberg, aproximativ 1 milion de conturi Netflix sunt abonate la nivelul cu reclame al platformei de streaming, in SUA.
Nivelul cu publicitate Netflix a fost lansat in noiembrie si se credea ca startul sau va fi unul lent. Cu toate acestea, in ianuarie, 19% dintre noii abonati din SUA au optat pentru nivelul cu reclame care costa 6,99 dolari pe luna, conform firmei de analiza Antenna.
Publicatia Bloomberg atentioneaza ca datele interne vazute sunt vechi de cel putin o luna si ca nu sunt contorizati si utilizatorii multipli care vizioneaza continut de pe acelasi cont.
Dar cifrele indica faptul ca platforma de streaming si-a creat un nou flux de venituri, dupa ce a depins in aproape toata istoria sa de veniturile obtinute de la abonati.
Conform publicatiei Bloomberg, abonatii nivelului cu reclame par sa fie noi la Netflix, ceea ce inseamna ca utilizatorii deja existenti nu si-au retrogadat conturile de la cele fara publicitate si mai scumpe la cele cu publicitate si mai accesibile la pret.
Analiza firmei Antenna indica faptul ca tranzitia Netflix la abonamentele cu reclame a fost mai lenta decat in cazul HBO Max si Disney Plus care si-au lansat abonamentele cu reclame in iunie 2021 si respectiv decembrie 2022.
Pana in luna a treia, 36% dintre noii abonati Disney Plus au optat pentru un nivel cu reclame, spre deosebire de procentul de 21% pentru HBO Max si 19% pentru Netflix.
Dar e important ca Netflix si-a indeplinit, se pare, previziunile pentru agentii de publicitate, dupa ce initial nu a putut indeplini garantiile de vizionare.