Cand un nou produs Apple este scos la vanzare, cumparatorii tind sa intre pe site-ul si aplicatia Apple Store in primele minute pentru a-l cumpara in prima zi. Dar in cazul boxei inteligente HomePod, lucrurile nu par sa stea asa.
Pe piata cu crestere rapida a boxelor inteligente, Apple HomePod a intrat cam tarziu in joc, desi Apple spune ca dispozitivul are o calitate superioara a sunetului care il va ajuta sa se diferentieze de competitie.
Cu toate acestea, este calitatea sunetului suficienta pentru ca boxa inteligenta sa fie atragatoare pentru utilizatori? Din pacate, nu pare sa fie asa in prezent. Conform unei observatii realizate de 9to5Mac, se pare ca compania a supraestimat cererea pentru boxa inteligenta.
Acest lucru se bazeaza pe faptul ca data livrarii din listarea online a HomePod este in continuare afisata la 9 februarie, ceea ce este neobisnuit pentru noile produse ale Apple care tind sa se vanda destul de repede.
Cu toate acestea, cu HomePod, in ciuda faptului ca a devenit gata pentru precomenzi, inca pare ca Apple mai are multe pe stoc ramase. Observatia 9to5Mac acopera trei tari in care HomePod s-a lansat si toate par sa spuna aceeasi poveste.
Acest lucru nu indica faptul ca HomePod este un esec, dar ar putea fi vorba despre faptul ca clientii asteapta pur si simplu sa vada si sa citeasca recenziile inainte de a trece la cumpararea boxei inteligente.
Sau poate ca unii asteapta sa o testeze singuri intr-un Apple Store inainte de a decide, mai ales ca boxele inteligente sunt ceva ce ai vrea sa testezi inainte de cumparare.
Oricum ar fi, este prea devreme sa ne dam seama daca boxa inteligenta HomePod va fi un succes sau un esec, dar pentru moment se pare ca clientii nu sunt atat de dornici inca sa o achizitioneze.