Boxele inteligente sunt in mod clar tendinta in domeniul tehnologiei in prezent, iar la evenimentul CES 2018, care a avut loc acum cateva zile, au aparut multe companii audio care au lansat produse cu asistenti virtuali.
Tocmai de aceea, nu este surprinzator sa aflam ca, potrivit unui studiu realizat de NPR si Edison Research, unul din sase american detine un astfel de dispozitiv.
Potrivit studiului, cresterea popularitatii boxelor inteligente este uluitoare, iar aceasta a crescut cu 128% fata de anul precedent, ceea ce inseamna ca azi exista mai mult decat dublul oamenilor care cumpara boxe inteligente.
Stirea sustine, de asemenea, ca 7% dintre americani au cumparat cel putin o boxa inteligenta intre Black Friday (din Statele Unite, probabil) si sfarsitul anului 2017, 4% dintre acestia avand, pentru prima data, un astfel de dispozitiv.
Cat despre popularitatea boxelor inteligente, in mod nesurprinzator, Amazon se afla pe primul loc, iar asta pentru ca aproximativ 11% dintre americani detin un dispozitiv Echo de Amazon, in timp ce numai 4% dintre oameni detin un difuzor smart Google Home, iar asta probabil pentru ca Google Home a fost lansat mai tarziu decat Echo.
Va fi interesant de vazut cum se va descurca Apple atunci cand se va lansa Apple HomePod. Cat despre utilizare, studiul a constatat ca 66% dintre americanii chestionati intentioneaza sa se distreze prin streaming de muzica, punand intrebari si jucand jocuri, in timp ce 64% dintre americani intentioneaza sa-si foloseasca boxele inteligente pentru controlul locuintei.
Acestea fiind spuse, studiul a fost realizat cu 1010 de participanti americani care s-ar putea sa nu reprezinte numerele exacte pentru intreaga tara, dar poate fi folosit ca un indiciu care ne arata directia catre care ne indreptam pentru viitor.