Desi misiunea de a fi mama sau tata ar putea fi fara sfarsit, aceasta pare diferita fata de cum obisnuita sa fie inainte, datorita confluentei schimbarilor culturale, tehnologice si de societate.
Ai putea crede ca fiind ocupati cu munca si cu copiii, parintii ar fi prea ocupati si/sau prea obositi pentru a petrece timpul pe platformele social media, cum ar fi Facebook.
Asta in contrast cu non-parintii, cum ar fi cei care sunt single sau in relatii in care au luxul de a alege cum vor sa-si petreaca timpul, avand in vedere ca ar exista mai putine angajamente implicate.
In mod interesant, asta nu e adevarat, potrivit unui studiu recent efectuat de Facebook IQ, in care acestia au descoperit ca cei care au copii petrec de fapt mai mult timp pe Facebook decat non-parintii.
Potrivit studiului, „Prin observarea comportamentului pe Facebook, vedem ca parintii petrec de fapt mai mult timp folosind telefonul mobil. De fapt, in general, parintii au petrecut de 1,3 ori mai mult timp pe Facebook decat non-parintii”.
Retineti ca acest studiu se refera la versiunea mobila a Facebook si nu la cea web. Asadar, de ce se intampla asta, va intrebati?
Studiul mentioneaza ca datorita faptului ca dispozitivele mobile devin din ce in ce mai conectate, parintii se bazeaza pe telefoanele si pe tabletele lor pentru a lua decizii legate de cumparaturi prin cautarea comparatiilor de preturi si a recenziilor.
De asemenea, potrivit studiului, acestia isi pot utiliza telefoanele pentru a cauta informatii despre cum sa fii tata sau mama, tehnici de alaptare la san, educatie si asa mai departe, informatii despre care presupunem ca pot fi culese prin inscrierea in grupurile de pe Facebook, precum si prin citirea link-urilor distribuite de alti tati si mamepe platforma retelei sociale.