Sony India este gata sa-si schimbe strategia in India. Compania a confirmat ca vor vinde smartphone-uri Xperia premium numai in India.
In ciuda situatiei nu prea roz a companiei pe scena globala, datorita strategiei premium a Sony in India, pretul de vanzare mediu a urcat cu 55% in trimestrul 1, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Retragerea companiei de pe piata de smartphone-uri premium continua. Compania a confirmat ca isi muta atentia catre una dintre cele mai profitabile piete de pe planeta.
Compania are de gand acum sa-si vanda smartphone-urile premium numai in India si are de gand sa ofere piata midrange complet rivalilor.
Confirmarea acestei schimbari de strategie vine de la directorul businessului de smartphone-uri premium Xperia al companiei in India, Vijay Singh.
Acest lucru este parte a incercarii companiei de a-si transforma businessul de smartphone-uri cu probleme intr-o companie profitabila si sustenabila global.
Ascutirea atentiei lor are mult de-a face cu acea dorinta de a transforma, asa ca Sony are de gand sa fie foarte concentrata pe produse si canale de vanzari selecte in tara asiatica.
Sony a muncit din greu incercand sa-si revitalizeze diviziile lor care se chinuie, urmareste o politica de a taia acele divizii care aduc pierderi si care trag conglomeratul in jos.
Sony a anuntat recent intentia de a vinde businessul lor emblematic de baterii, lucru care subliniaza nevoia companiei de a-si schimba businessul de smartphone-uri premium.
Strategia de marketing a Sony in India se va invarti acum in jurul smartphone-urilor lor premium, avand in vedere ca spera sa primeasca o felie mai mare din placinta pe piata high-end, unde cererea poate fi mai mica, dar profiturile mai mari. Sa speram ca compania Sony va avea mai mult succes in viitor.