Cand vine vorba despre satisfactia generala a clientilor, proprietarii de iPhone X dintr-un sondaj au oferit produsului un grad de satisfactie mare. Acest lucru este impresionant, iar ceea ce conteaza cu adevarat atunci cand efectuezi sondaje de satisfactie a clientilor este procentajul celor care sunt multumiti de produs.
Siri de pe iPhone X a fost probabil unul dintre primii asistenti virtuali care au fost lansati pe smartphone-urile moderne, dar, din pacate, oricat de laudat a fost la lansarea sa, in realitate s-a dovedit a fi o poveste diferita.
Este adevarat ca Apple a adus imbunatatiri asistentului virtual Siri din iPhone X de-a lungul timpului, dar comparatiile au aratat ca rivalii par sa se descurce mai bine. Acesta este motivul pentru care nu este o surpriza totala sa aflam ca, potrivit unui sondaj recent cu cumparatorii timpurii ai lui iPhone X, s-a descoperit ca, in cea mai mare parte, clientii erau multumiti de telefon, cu exceptia asistentului virtual Siri.
Sondajul a constatat, pe baza acelora care au participat, ca iPhone X avea un grad global de satisfactie a clientilor de 97%. De asemenea, Face ID si inlaturarea butonului home au avut ratinguri de satisfactie destul de ridicate din partea clientilor in sondaj, de peste 90%, dar, asa cum am spus, Siri a fost problema, asistentul virtual din iPhone X reusind sa obtina un grad de satisfactie de aproximativ 20%.
Desi Siri nu este o caracteristica sub orice critica, asistentului virtual din iPhone X ii lipsesc caracteristici pe care rivalii precum Google Assistant si Alexa le au.
Exista zvonuri conform carora Apple ar dori sa reconstruiasca asistentul virtual, iar joburile oferite de companie au indicat ca Apple este intr-o goana de angajari care ar imbunatati, cel putin, versiunea actuala a Siri.
Cu toate acestea, avand in vedere ca imbunatatirile aduse asistentului virtual Siri din iPhone X sunt, in general, ascunse, presupunem ca va trebui sa asteptam si sa vedem care sunt aceste schimbari/imbunatatiri.