Un anumit serviciu de televiziune prin streaming are acum 5 milioane de utilizatori, unii dintre ei abonati, in timp ce restul se afla in stadiul de incercare gratuita a acestui serviciu de televiziune prin streaming.
Cand serviciul de streaming YouTube a decis sa construiasca un produs similar cu televiziunea prin cablu in 2014, cea mai mare parte a obiectivului a fost sa creeze o relatie buna cu Hollywood.
Dupa sapte ani de lupta cu Viacom in privinta incalcarilor drepturilor de autor, Susan Wojcicki, CEO-ul YouTube, a dorit o modalitate de a lucra cu retelele si studiourile, nu impotriva lor.
Acest CEO l-a angajat pe Christian Oestlien (acum vicepresedintele de management de produse la YouTube) si i-a oferit o sarcina: „afla ce ar putea face YouTube cu companiile media mai mari, cu un accent pe televiziune”.
Acum, YouTube TV, serviciul de televiziune prin streaming live al companiei, e un succes. Conform companiei, in prezent 5 milioane de utilizatori platesc sau testeaza YouTube TV.
Nu e chiar acelasi lucru cu 5 milioane de abonati, dar chiar si asa e ceva impresionant. Comcast, cea mai mare companie de cablu TV din SUA, a raportat 17,6 milioane de abonati in primul trimestru al acestui an, cu aproape 2 milioane mai putini decat in aceeasi perioada a anului trecut.
Intre timp, optiunea de TV prin streaming precum Hulu cu Live TV e intr-o crestere. Acest serviciu de televiziune prin streaming insumeaza 4,1 milioane de utilizatori. In timp ce servicii precum Fubo, Sling si altele au esuat.
Prin urmare, cei 5 milioane de utilizatori ai YouTube TV sunt suficienti pentru ca YouTube TV sa poata fi considerat un serviciu de streaming important pe piata de televiziune. Dar aceste cifre nu se compara cu cei 220 de milioane de abonati ai Netflix si cu cei circa 130 de milionae de utilizatori ai Disney Plus.