Exista un serviciu de streaming de muzica care sustine ca in primul trimestru al acestui an a ajuns la 130 de milioane de abonati cu plata la nivel mondial.
De asemenea, tot acest serviciu de streaming sustine ca a ajuns la 163 de milioane de utilizatori activi lunar pentru nivelul gratuit sustinut de reclame.
Nu exista nicio indoiala ca serviciul de streaming Spotify este in prezent la conducere in streamingul de muzica. Desi Apple Music s-a descurcat extrem de bine, in ciuda inceputului relativ tarziu, pare ca companiei Apple din Statele Unite ii e dificil sa recupereze.
Asta pentru ca, conform datelor pentru primul trimestru ale Spotify, compania se mandreste cu 130 de milioane de abonati cu plata. Gigantul Apple din Statele Unite nu a impartasit cifrele pentru serviciul de muzica Apple Music de ceva vreme, dar ultima data am auzit ca Apple Music avea circa 60 de milioane de abonati cu plata.
Asta inseamna ca, pe baza datelor actuale, abonatii cu plata ai Spotify sunt dubli fata de cei ai Apple Music care, asa cum am mentionat, este un serviciu de streaming de muzica caruia ii e greu sa recupereze.
Cei 130 de milioane de abonati cu plata ai serviciului de muzica Spotify reprezinta o crestere cu 6 milioane fata de trimestrul precedent. De asemenea, platforma de streaming de muzica Spotify sustine ca are 163 de milioane de utilizatori activi lunar pentru nivelul sustinut de reclame care este gratuit de utilizat, dar care necesita reclame intre melodii.
Potrivit companiei Spotify: „In ciuda incertitudinii globale din jurul coronavirusului Wuhan in primul trimestru, al nostru serviciu de streaming de muzica Spotify a indeplinit si depasit prognoza noastra. Pentru cel de-al doilea trimestru si pentru restul anului, perspectivele pentru majoritatea indicatorilor nostri de performanta au ramas neschimbate, cu exceptia veniturilor intrucat s-a inregistrat o reducere a publicitatii si modificari semnificative ale cursului valutar”.