Un anume serviciu de streaming de muzica a reusit sa castige 8 milioane de noi abonati premium in trimestrul 2 care s-a sfarsit in luna iunie, dar acel numar e sub estimarea de 8.500.000 pe care a avut acel serviciu de streaming de muzica. De asemenea, serviciul de muzica mai spune ca are in total 108 milioane de abonati cu plata in toata lumea.
Spotify ramane cel mai mare serviciu de streaming pentru muzica din lume. Acesta a reusit sa castige 8.000.000 de noi abonati cu plata in trimestrul care a luat sfarsit in iunie 2019.
Drept urmare a acestui lucru, Spotify se mandreste acum cu 108 milioane de abonati cu plata. Cu toate acestea, acei 8.000.000 de noi subscribers cu plata pe care i-a castigat sunt sub estimarea de 8,5 milioane a companiei.
„Nu am reusit cu numarul de abonati. E vina noastra”, a recunoscut Spotify. De asemenea, Spotify a dezvaluit ca are in total peste 232 de milioane de utilizatori activi lunar.
Acest numar reprezinta o crestere fata de cele 217 milioane de utilizatori din trimestrul care s-a sfarsit in martie 2019, atunci cand compania avea 100.000.000 de abonati cu plata.
Numarul de abonati premium ai Spotify ii include si pe cei care au inceput o proba gratuita de 30 de zile, chiar daca acestia au decis sa nu continue sa foloseasca serviciul de streaming dupa ce perioada de proba a expirat.
Compania a derulat promotii de doua ori pe an pentru a oferi acces la nivelul premium pentru doar un dolar pe luna. Oamenii au fost, de asemenea, interesati sa vada cum reuseste Spotify sa se descurce in India, tara in care compania si-a lansat serviciul de muzica in luna februarie a acestui an.
Serviciul de streaming de muzica a reusit sa castige in India 2 milioane de utilizatori pana in aprilie, dar Spotify nu a spus nimic despre businessul sau din India in cadrul raportului de venituri din iulie.
Sursa imagine: Flickr.com