Conform unei noi stiri, un anumit serviciu de muzica a dezvaluit ca numarul sau de utilizatori Premium (carora li se percep bani) a crescut cu 4 milioane, ajungand la 158 de milioane de utilizatori Premium. De asemenea, acum exista 208 milioane de abonati ai versiunii gratuite.
Serviciul de streaming de muzica Spotify din Suedia a anuntat astazi ca numarul sau de abonati a crescut cu 11 milioane in ultimele trei luni, numarul total ajungand la 356 de milioane.
Aceasta e o crestere semnificativa comparativ cu inceputul anului 2020, dar o reducere a cresterii comparativ cu restul anului trecut. De asemenea, a existat doar o crestere modesta a numarului de utilizatori Spotify Premium, doar 4 milioane de utilizatori Premium noi alaturantu-se serviciului de muzica Spotify in perioada ianuarie-martie.
Prin urmare, exista acum 158 de milioane de utilizatori Premium care ofera bani pentru aplicatia de muzica Spotify, iar restul de 208 milioane de utilizatori folosesc versiunea gratuita finantata prin reclame.
Serviciul de muzica din Suedia a reusit sa-i cearna pe abonatii de lunga durata de cei doar curiosi. Probabil pandemia a influentat comportamentul oamenilor, iar compania acorda meritele acestui lucru faptului ca a lansat oferte cu retentie mai ridicata, cum ar fi Family Plan, pentru a se asigura ca oamenii nu-si anuleaza abonamentele la serviciu.
In mod similar, un alt beneficiu a fost concentrarea sporita asupra podcasting-ului care a generat o crestere semnificativa a veniturilor din reclame in perioada respectiva.
In aceasta luna, serviciul de muzica Spotify a dezvaluit anumite anunturi despre viitorul businessului sau. Cum ar fi „Car Thing”, un dispozitiv de dimensiunea unui smartphone si care e destinat pentru a oferi masinilor vechi un upgrade cu un asistent vocal Spotify.