Facebook continua sa se ocupe de scandalul Cambridge Analytica care a provocat probleme milioanelor de utilizatori ai companiei Facebook. Acest scandal a condus la inceputul unei tendinte #deleteFacebook pe alte retele de social media, dar aceasta miscare nu pare sa aiba un impact negativ asupra statisticilor de utilizare ale companiei Facebook.
O noua stire dezvaluie ca statisticile de utilizare ale companiei Facebook au crescut de fapt in perioada in care scandalul era constant in agentiile de stiri. O observatie de la Goldman Sachs citeaza datele ComScore care arata ca numarul de vizitatori unici ai Facebook din Statele Unite a crescut cu 7% de la an la an pana la 188,6 milioane in luna aprilie, perioada in care reteaua sociala era in mijlocul scandalului Cambridge Analytica.
Raportul mentioneaza, de asemenea, ca timpul petrecut pe aceasta retea sociala Facebook a crescut si el in aceasta perioada. Multi au spus despre acest scandal ca este cea mai mare criza cu care reteaua sociala s-a confruntat in istoria sa.
Unii vorbeau chiar despre viitorul companiei in termeni nesiguri, dar acum se pare ca compania scapa de scandal relativ intacta. O alta stire a Deutsche Bank mentioneaza ca verificarile sistemului de publicitate au aratat ca peste jumatate de miliard de conturi false pe care reteaua sociala le-a sters in primul trimestru al acestui an au avut un impact foarte mic asupra audientei.
Stirea a mentionat, de asemenea, ca targetarea anunturilor pe toate categoriile demografice a crescut de fapt in aceasta perioada. Si pretul actiunilor companiei Facebook a primit o lovitura cand stiri despre scandal au inceput sa apara, dar pana si pretul actiunilor si-a revenit complet. Dupa cum se spune, totul e bine cand se termina cu bine.