Mai devreme in acest an, Facebook a lansat o noua caracteristica denumita Reactions. Pentru cei care nu sunt familiarizati, reactiile le va permite utilizatorilor sa interactioneze cu postarile cu mai mult decat un simplu „Like”.
Utilizatorii Facebook pot reactiona aratand ca indragesc un post, o reactie „haha”, o reactie „wow”, o reactie „trist” si una „furios”.
Asta inseamna ca publisherii si companiile de pe Facebook vor avea o indicare mai buna a eforturilor lor in social media.
Din pacate, se pare ca desi suna ca o caracteristica grozava, un studiu de Quintly a descoperit ca aceasta caracteristica nu prea este folosita.
Acest lucru se bazeaza pe un esantion de 130 000 de postari de pe Facebook si s-a descoperit ca 97% din toate interactiunile constau in cea mai mare parte din like-uri, comentarii si distribuiri, iar acei utilizatori rareori au alocat timp pentru a-si spune parerea despre un post reactionand la acesta.
Este posibil ca din cauza ca reactiile necesita ca utilizatorii Facebook sa se intinda mai mult deasupra butonului de like, sau sa apese si sa tina apasat pe aplicatia mobila, unii utilizatori pur si simplu nu se sinchisesc.
Acestea fiind spuse, studiul a descoperit de asemenea ca, comparate cu imaginile, clipurile video tind sa primeasca cu 40% mai multe reactii si ca „wow” tinde sa fie folosita mai mult.
Acestea fiind spuse, caracteristica a fost lansata global abia in luna februarie a acestui an. Ne asteptam ca, cu cat trece timpul, este posibil ca mai multi utilizatori Facebook vor incepe sa foloseasca caracteristica mai des, asa ca poate revizitarea acestui studiu dupa un an ar fi interesanta, dar, intre timp, ce parere aveti despre reactiile Facebook? Le folositi des?