Aplicatia Zoom pentru conferinte video exista deja de ceva vreme. E adevarat, e posibil sa nu fie la fel de raspandita si folosita ca Skype, Google Hangouts si alte aplicatii similare.
Dar, in ultimele luni, popularitatea acestei aplicatii de conferinte video a explodat datorita faptului ca oamenii au fost nevoiti sa munceasca si sa studieze de la distanta, din cauza coronavirusului Wuhan.
Din pacate, aceasta crestere a avut ca rezultat o verificare intensa asupra Zoom, in urma careia s-a dezvaluit ca aplicatia avea nereguli in ceea ce priveste confidentialitatea si securitatea.
Astfel, conform unei noi postari de CEO-ul Zoom, Eric S. Yuan, compania va implementa o inghetare de 90 de zile a tuturor update-urilor de functii din aplicatia de conferinte video.
In schimb, compania Zoom isi va aloca acele 90 de zile pentru a-si concentra si muta resursele pentru a repara acele defecte de securitate si confidentialitate.
Potrivit CEO-ului acelei companii: „Pentru urmatoarele 90 de zile, ne-am angajat sa dedicam resursele necesare pentru a identifica, aborda si repara mai bine defectele. De asemenea, ne-am angajat sa fim transparenti in acest acest proces. Vrem sa incercam tot posibilul pentru a va mentine increderea in noi”.
Ca sa fim cinstiti, e posibil ca compania Zoom nu a anticipat cresterea popularitatii aplicatiei sale de conferinte video. Potrivit CEO-ului, platforma Zoom gazduia aproape 10 milioane de utilizatori in decembrie 2019, dar acel numar a crescut pana la 200 de milioane de utilizatori in martie 2020.
Ramane de vazut daca Zoom va putea lucra suficient de accelerat pentru a recastiga increderea utilizatorilor sai inainte ca acestia sa inceapa sa treaca la alte aplicatii de conferinte video. Dar e bine ca incearca. Ce parere ai despre faptul ca compania de conferinte video doreste sa repare defectele platformei sale in urmatoarele 90 de zile?