Olympus reinvie brandul EyeTrack pe care il folosea la inceputul secolului pentru a vinde o serie de displayuri montate pe cap care au aparut cu mult timp inaintea vremii lor, avand in vedere ca erau problematice. Dar compania nu creeaza un nou set de ochelari TV, cel putin nu inca.
Unii dintre voi poate va amintiti ca Olympus vindea dispozitive EyeTrek la inceputul secolului. Acum a decis sa aduca inapoi marca EyeTrek dupa peste un deceniu.
Cu toate acestea, nu a creat noi ochelari TV. Cel mai recent produs EyeTrek este de fapt destinat companiilor care pot cheltui 1500 de dolari pe un astfel de produs. Ochelarii smart Olympus EyeTrek INSIGHT EI-10 au fost lansati in Statele Unite.
Focusati pe afaceri, acestia sunt in esenta ochelari smart open-source care pot fi montati pe cei obisnuiti. Sistemul optic brevetat permite utilizatorilor sa vada displayul fara a bloca vederea.
Acest lucru le ofera utilizatorilor informatii usor accesibile oricand au nevoie de acestea, fara a interfera cu activitatile lor. OLED-ul mic cu rezolutie de 640 x 400 se afla in coltul vederii utilizatorului atunci cand produsul este purtat.
Exista o mica camera frontala pentru a captura fotografii si clipuri video. Ochelarii smart Olympus sunt propulsati de sistemul de operare Android 4.2.2 Jelly Bean si au jack pentru casti de 3,5mm.
Printre specificatiile ochelarilor smart Olympus de 1500 de dolari se numara 1GB de RAM si un spatiu de stocare de 8GB, aproape jumatate fiind utilizat de sistemul de operare. Olympus INSIGHT EI-10 incorporeaza WiFi si Bluetooth pentru conectarea la retele si la dispozitive periferice.
Capacitatea de schimbare a bateriei inseamna ca ochelarii smart sunt potriviti pentru activitati de afaceri exigente. Olympus a confirmat ca EyeTrek INSIGHT EI-10 va fi disponibil pentru achizitionare in cursul acestei luni la un pret de 1500 de dolari. Un pachet de 5 baterii costa inca 210 dolari.