Da, lucruri din astea se pot intampla. In acest caz, potrivit unei stiri de Los Angeles Times, un batran in varsta de 83 de ani a primit o factura tulburatoare in luna martie de la AT&T pentru internet dial-up.
Aceea era de 8.596 de dolari. Avand in vedere ca acesta credea se pare ca avea un abonament de 51 de dolari pe luna pentru o conexiune dial-up la internet, acesta s-a gandit ca este ciudat.
Batranul i-a explicat situatia companiei AT&T care i-a spus ca va trimite un tehnician. Un tehnician care a fost mai lent decat o conexiune dial-up. Se presupune ca acesta nu a sosit deloc. Facturile soc la internet dial-up continuau sa vina. Si cresteau.
Au existat mai multe povesti cu note de plata soc in trecut. Acum 3 ani o frantuzoaica a primit o factura la telefon de 11 721 000 000 000 000 de euro, iar anul trecut un pasager al Singapore Airlines a primit o factura de 1200 de dolari dupa ce a folosit internetul din avion.
Acum, un american pe nume Ronald Dorff a primit o factura soc de 24 000 de dolari pentru ca a folosit internetul de tip dial-up de la AT&T. Domnul Dorff este un strabunic de 83 de ani din Woodland Hills, California. Acesta sustine ca in luna martie a contactat compania AT&T dupa ce factura sa pentru internet dial-up a sarit de la 51 de dolari la 8596 de dolari si ca a fost informat ca a fost trimis un tehnician sa rezolve problema, dar n-a aparut niciunul.
Urmatoarea factura soc a ajuns la 24 293 de dolari, o suma teribila pentru o conexiune la internet de tip dial-up. Este mai mult decat pensia pe un an intreg de care depinde domnul Dorff. AT&T a precizat ca aceste erori sunt foarte rare si ca se ocupa de problema domnului Dorff. Aceasta este cu siguranta o factura soc de zeci de mii de dolari pentru internet dial-up pe care nu doreste nimeni sa o primeasca.