Reclamele de pe Instagram populeaza mai nou si o alta locatie de pe aceasta platforma, conform unei postari pe blog postate de reprezentantii acestei companii.
Vor aparea mai multe anunturi pe platforma Instagram din Statele Unite. In acest moment, acestea invadeaza si locatia rezultatelor de cautare de pe aceasta platforma.
Instagram declara intr-o postare pe blog ca a inceput sa le permita companiilor sa includa reclame in acel feed care apare atunci cand introduci o postare in bara de cautare a IG.
Aceasta schimbare e un test pentru moment, dar compania planuieste sa lanseze noua plasare global „in lunile urmatoare”. Desi postarea pe blog a companiei Instagram dezvaluie vag ca anunturile vor aparea oamenilor care tasteaza businessuri, produse si continut in bara de cautare, Shenny Barboza, un purtator de cuvant al companiei a confirmat pentru The Verge ca „reclamele vor aparea pentru termeni de cautare care corespund regulilor noastre de comunitate si recomandare”.
Asta inseamna ca utilizatorii ar putea vedea reclame pentru toate cautarile care corespund acestor criterii. Pe langa anunturile din rezultatele de cautare, platforma Instagram din Statele Unite lanseaza si ceva numit „reclame memento” care sunt mai putin intruzive decat suna.
Acestea trimit notificari pentru a-ti reaminti de un eveniment viitor sau de o data importanta. Cu toate acestea, din fericire, doar daca te abonezi le poti primi.
Instagram exemplifica aceasta functie: optiunea incorporata „Remind me” dintr-o reclama pentru premiera unui sezon al unui serial. Apasand pe acea optiune, te abonezi la un memento care apare cu o zi inainte de eveniment, cu 15 minute inainte si la momentul debutului.