Facebook a anuntat ca isi optimizeaza News Feed-ul din nou pentru a limita si mai mult expunerea de postari spam derutante si „senzationale” pentru cei peste un miliard de utilizatori ai sai din toata lumea.
Telul retelei sociale Facebook este de a arata mai putine astfel de postari si sa se asigure ca utilizatorii vad mai multe postari informative, in schimb. Facebook a anuntat ca acum va „ingropa” in News Feed link-urile care trimit catre site-uri ale caror pagini web sunt de joasa calitate.
Facebook a auzit din comunitatea ei ca oamenii sunt dezamagiti ca atunci cand dau click pe un link aparut in News Feed, acesta ii duce pe o pagina web a unui site care are doar un titlu senzational, dar putin continut detaliat si de substanta si care mai este si acoperit cu reclame malitioase si deranjante.
Incepand de ieri, Facebook a lansat un update pentru News Feed, in asa fel incat oamenii sa vada mai putine astfel de postari si reclame in News Feed. De asemenea, compania mentioneaza ca acest update va ajuta la reducerea stimulentelor economice pentru spammerii motivati financiar.
Facebook a inceput sa adopte o politica anul trecut pentru a-i impiedica pe advertiserii cu site-uri ale caror pagini web sunt de joasa calitate sa cumpere reclama pe reteaua sociala cea mai mare a lumii.
Facebook spune ca aceste schimbari vor fi lansate gradual de-a lungul lunilor care urmeaza. Editorii care nu au pagini web de joasa calitate ar putea practic vedea o usoara crestere a traficului, in timp ce editorii cu link-uri pe News Feed care trimit catre pagini web de joasa calitate vor vedea in mod sigur a scadere a traficului.
Acest update adauga un alt semnal la evaluarea News Feed-ului Facebook, asa ca impactul va varia de la editor la editor. In mod sigur, site-ul nostru nu se afla printre cele care au continut de joasa calitate, deci noi putem sta linistiti.