Primul raport trimestrial al Netflix pentru anul 2018 arata ca, dupa ce a mai castigat un numar de 8,33 de milioane de abonati in trimestrul 4 al anului trecut, cresterea din primul trimestru al acestui an abia daca s-a diminuat. In ultimele trei luni, compania a mai castigat un numar de 7,4 milioane de abonati (1,96 milioane dintre ei fiind din Statele Unite).
Cand Netflix si-a anuntat intentia de se extinde global, aceasta a fost fara indoiala o veste minunata, deoarece acest lucru inseamna mai multi abonati, iar eforturile companiei dau cu siguranta roade, deoarece, potrivit ultimului raport trimestrial al companiei, platforma are acum un numar de 125 de milioane de abonati la scara globala.
Netflix continua sa castige noi abonati, iar in trimestrul 4 al anului 2017 a reusit sa mai adauge 8,33 de milioane, iar cel mai recent raport trimestrial a aratat ca a reusit sa adauge inca 7,4 de milioane de abonati la scara globala.
Fara indoiala, extinderea catre mai multe piete a ajutat cu siguranta compania Netflix, dar in acelasi timp compania a fost ocupata sa lanseze mult continut original.
Serialele originale ale companiei sunt inca in curs de desfasurare, iar Netflix a lansat pana acum destule. Compania s-a ramificat de asemenea in alte tari pentru dezvoltarea de continut local si original.
In plus, exista o multime de filme originale Netflix precum Bright, The Outsider si nu numai. Este adevarat ca nu toate au avut succes, dar lansarea constanta de continut a reusit sa-i pastreze captivati pe utilizatori.
Fara indoiala, acesti abonati sunt vitali pentru Netflix, mai ales daca luati in considerare ca se asteapta ca si Disney isi va lansa propriul serviciu de streaming anul viitor, ca are la dispozitie niste francize destul de importante si ca Disney va cumpara probabil studiourile de televiziune si de film ale Fox.