Compania Facebook din Statele Unite a dezvaluit ca, intr-o anumita perioada de timp, a etichetat peste 180 de milioane de postari de pe reteaua sociala, dintr-un anumit motiv. De asemenea, alte 167 de milioane au fost etichetate dintr-un alt motiv.
Facebook tocmai a oferit primele sale informatii asupra amplorii programului sau de reducere a dezinformarii electorale. Inaintea alegerilor prezidentiale din 2020, reteaua sociala FB din Statele Unite a plasat etichete de atentionare pentru peste 180 de milioane de postari care au impartasit „dezinformare” electorala.
De asemenea, compania a eliminat 265.000 pentru incalcarea regulilor companiei privind interferentele electorale. Vicepresedintele de Integritate al Facebook, Guy Rosen, a impartasit joi statistici.
Acesta a mentionat ca aproximativ 95% dintre utilizatorii retelei sociale FB din Statele Unite nu acceseaza etichetele de atentionare pentru a se putea afisa postarile etichetate pentru dezinformare.
Foarte important, aceste statistici despre postarile care au fost etichetate de reteaua sociala acopera perioada cuprinsa intre martie si ziua alegerilor din SUA, deci nu ofera nicio perspectiva asupra eforturilor post-electorale ale companiei de a reduce „dezinformarea”.
Rosen a oferit, de asemenea, informatii cu privire la reducerea dezinformarii COVID-19. El a declarat ca, in perioada martie-octombrie, Facebook a eliminat peste 12 milioane de postari pe motiv ca au impartasit „dezinformare” despre coronavirus.
Conform regulilor retelei sociale Facebook, compania din Statele Unite elimina dezinformarea, care poate cauza daune, despre COVID-19, cum ar fi remediile false. Dezinformarea pe care o considera mai putin primejdioasa este trimisa verificatorilor de date ai companiei pentru demitizare. Potrivit lui Rosen, reteaua sociala Facebook din Statele Unite a etichetat 167 de milioane de postari pentru dezinformare legata de coronavirus. Ce parere ai despre asta?