Comparativ cu rivali ca Xiaomi si Huawei, putem spune ca Meizu a intrat tarziu pe piata si a devenit un simbol in industria smartphone-urilor. Acest lucru este evident din faptul ca compania a reusit sa vanda doar 4,4 milioane de smartphone-uri in 2014.
Credem ferm ca daca ceva poate fi masurat, poate fi si imbunatatit. Cand vine vorba despre rapoartele si declaratiile de venituri trimestriale, poti fi sigur ca investitorii si spectatorii deopotriva sunt interesati doar de cateva cifre, iar in majoritatea timpului vor fi interesati sa stie daca exista o crestere a profitului (care vor conduce cel mai probabil la dividente mai mari) si cum merge treaba cu vanzarile.
Meizu, unul dintre producatorii parveniti de smartphone-uri din China, a dezvaluit ca a reusit sa vanda mai mult de 20 de milioane de smartphone-uri in acest an.
Desi aceasta s-ar putea sa nu para o cifra prea impresionanta cand o compari cu cele ale Apple si Samsung, vorbim aici de o crestere de 350% comparativ cu anul trecut cand Meizu a vandut 4,4 milioane de smartphone-uri in 2014.
Cu un astfel de salt cuantic de vanzari in acest an, este ceva normal pentru oricine altcineva sa se astepte ca Meizu va avea vanzari si mai bune in anul viitor.
Ceea ce este si mai surprinzator este faptul ca Meizu intentioneaza sa controleze vanzarile in anul urmator si tinteste spre 25 de milioane de smartphone-uri, in ceea ce priveste vanzarile.
Alti producatori de smartphone-uri din China, cum ar fi Huawei si Xiaomi, au facut de asemenea un anunt privind cifrele de vanzari pentru acest an.
Huawei a livrat 100 de milioane de unitati, in timp ce se asteapta ca Xiaomi va vinde 73 de milioane de unitati. Cu siguranta, Xiaomi Mi 5 are un rol important pentru companie in 2016.
Sursa: gizmochina.com