Tesla Model S este una dintre cele mai renumite masini electrice de pe piata. Cel mai ieftin model, 75D, are o autonomie impresionanta de 416 kilometri, in timp ce 100D si P100D au o autonomie de 539, respectiv 506 kilometri.
Cand vine vorba despre masinile ecologice sau cele care pot fi alimentate de forme regenerabile de energie, se pare ca masinile electrice sunt mai mult sau mai putin alegerea populara, desi am vazut companii incercand sa creeze masini care pot fi alimentate cu hidrogen, in cazul carora unul dintre avantaje este ca produsul secundar este pur si simplu apa, ceea ce inseamna ca aceste autoturisme sunt inofensive pentru mediul inconjurator.
Tesla este o companie care este probabil cea mai cunoscuta pentru masinile sale electrice, dar se pare ca, in Olanda, Holthausen Group a modificat un autoturism Model S pentru a putea fi alimentat atat de electricitate, cat si de hidrogen.
Potrivit unei stiri de The Drive, ei si-au numit proiectul folosind un nume destul de potrivit. Project Hesla (hidrogen + Tesla, v-ati prins?). Trebuie subliniat faptul ca Tesla nu fost implicata in aceasta modificare bazata pe hidrogen, asa ca nu suntem siguri ce crede compania despre faptul ca autoturismele sale Model S sunt modificate in mod neoficial.
Acestea fiind spuse, echipa de la Holthausen a incercat din greu sa alcatuiasca sistemul, iar inginerul Max Holthausen a denumit sistemul Tesla Model S pe hidrogen – „un mare labirint” – dar, in cele din urma, au reusit sa-l puna in functiune.
Tesla Model S modificat este acum alimentat de doua surse de alimentare, una este bateria cu care vine masina Tesla, iar a doua este hidrogenul care este stocat in rezervoarele din interiorul autoturismului.
De asemenea, acest lucru mai mult sau mai putin dubleaza autonomia masinii Model S. Anterior, aceasta putea merge 506 kilometri la o singura incarcare, iar acum a ajuns la 997 de kilometri folosind bateria si hidrogenul.