Numele Kickstarter a devenit sinonim cu strangerea de fonduri, de cand site-ul a fost lansat in 2009. Compania mentioneaza ca a ajutat 14 milioane de finantatori sa ofere finantare de 3,1 miliarde de dolari pe parcursul anilor.
Cand vine vorba despre descoperirea unor proiecte si campanii de finantare pe Kickstarter, sarcina de obicei cade pe umerii finantatorului pentru a incerca si cauta proiecte care ar putea fi interesante.
Cu toate acestea, compania sa schimbe asta cu un nou program pilot denumit Kickstarter Patrons in care accentul se pune pe finantatorii cu buzunare adanci.
Practic, asa cum indica numele, Kickstarter Patrons este util pentru a cauta finantatori cu buzunare adanci care sa finanteze proiecte la o scara mai mare, spre deosebire de campaniile obisnuite unde cei interesati pot finanta proiecte cu doar 10 dolari.
Compania va ajuta, de asemenea, la dirijarea finantatorilor cu buzunare adanci spre proiecte si campanii in care acestia au incredere. Potrivit Kickstarter, „Fiecare finantator cu buzunare adanci pe care il alegem pentru program se angajeaza public sa sprijine campaniile care incep de la 1000 de dolari. Echipa noastra il directioneaza apoi catre proiecte care corespund misiunii lor. Iar ei selecteaza proiectele pe care doresc sa le finanteze, la fel ca orice alt sprijin, pentru a le impinge cu un pas mai aproape de realitate”.
Conform companiei, acesti finantatori cu buzunare adanci pot fi folositi atat pentru campanii non-profit, cat si pentru cele cu profit. De exemplu, la lansarea Kickstarter Patron, compania a colaborat cu AmDoc (non-profit) si Pinewood Atlanda Studios (profit) pentru a ajuta la crearea de documentare si filme. Cei care sunt interesati de cele mai noi eforturi ale companiei Kickstarter, se pot indrepta spre pagina web a programului pentru mai multe detalii.