Poate ca Snapchat a fost prima companie care a venit cu ideea caracteristicii Stories, dar Facebook a avut mult succes copiind caracteristica rivalului. Instagram Stories s-a dovedit a fi un hit pentru reteaua de photo-sharing a Facebook, atat de mult incat caracteristica are acum mai multi utilizatori zilnici activi decat Snapchat Stories.
Directorul de vanzari globale al Facebook, Carolyn Everson, a confirmat pentru CNBC ca Instagram Stories are acum peste 250 de milioane de utilizatori activi pe glob. De asemenea, aceasta a dezvaluit ca o treime din „povestile” cele mai vizualizate de pe reteaua de photo-sharing au venit de la companii si advertiseri.
„Daca te gandesti la perioada de acum un an in urma, Instagram Stories nici nu exista”, a declarat Everson pentru CNBC. Reteaua de photo sharing detinuta de Facebook a lansat propria caracteristica Stories in luna august a anului trecut.
Este foarte similara cu modul in care functioneaza caracteristica companiei Snapchat. Pana in luna ianuarie a acestui an, caracteristica retelei de photo-sharing a Facebook avea deja 150 de milioane de utilizatori zilnici activi.
I-a luat mai putin de un an caracteristicii Instagram Stories sa depaseasca Snapchat Stories. Reteaua de photo-sharing a Facebook a anuntat in luna aprilie ca aceasta caracteristica avea peste 200 de milioane de utilizatori zilnici activi, in timp ce ultimele cifre ale Snapchat arata ca acea caracteristica Stories a companiei are numai 166 de milioane de utilizatori zilnici activi.
Instagram continua sa se distanteze de serviciul concurent cand vine vorba despre o caracteristica care Snapchat a popularizat-o. Everson chiar a abordat presupunerile conform carora Instagram a copiat aceasta caracteristica de la Snapchat, mentionand ca formatul Feed pe care Instagram si multe alte servicii il folosesc in prezent a fost inventat de Facebook.