Instagram a copiat unele dintre caracteristicile nucleu ale Snapchat, iar strategia pare sa dea rezultate pentru ca impactul a fost imediat. Cresterea Snapchat a incetinit cu 82% dupa ce Instagram Stories a fost lansata iar, dupa cum sugereaza numele, aceasta este o clona a aplicatiei rivale.
Aplicatia Instagram detinuta de Facebook a dezvaluit ca acea caracteristica „stories” are mai mult de 200 de milioane de utilizatori zilnici activi, ceea ce este mai mult decat are Snapchat, asta daca compari cifra cu ultima care a fost oferita de Snapchat.
Cei din spatele aplicatiei rivale au dezvaluit aceste cifre acum ceva timp. Ultima data, Snapchat Stories avea un numar de utilizatori zilnici activi de 158 de milioane. Pe de alta parte, caracteristica stories a Instagram singura are acum mai multi utilizatori zilnici activi decat Snapchat.
Ultima cifra reflecta faptul ca are 200 de milioane de utilizatori zilnici activi de pe tot globul, ceea ce este o realizare destul de mare. Instagram a lansat de asemenea noi unelte cu stickere care le vor permite utilizatorilor sa-si transforme selfie-urile in stickere, in asa fel incat utilizatorii sa isi poata impartasi rapid reactia cu cineva sau in legatura cu ceva din povestea lor.
Daca aceasta caracteristica Instagram iti suna familiar, asta este pentru ca aceasta este practic o clona a caracteristicii 3D sticker a aplicatiei rivale pe care serviciul a lansat-o acum un an in urma. Geostickerele au fost de asemenea adaugate in patru noi orase.
Cei care locuiesc sau calatoresc in Londra, Madrid, Tokio sau Chicago vor incepe acum sa vada stickere pentru acele orase in zilele care urmeaza. Fiecare dintre ele au fost proiectate de membrii comunitatilor locale.