De la problema datelor cu Cambridge Analytica, au exista cereri pentru schimbare, audieri si chiar o campanie #DeleteFacebook pentru utilizatori. Dar se pare ca toate acestea nu s-au transformat intr-o schimbare semnificativa in comportamentul utilizatorilor de Facebook privind setarile de confidentialitate pentru date.
Pana acum, cam toata lumea a auzit despre scandalul Facebook privind confidentialitatea datelor. Exista o agitatie uriasa, pentru ca exista chiar si o miscare #DeleteFacebook care are loc (dar se pare ca nu are niciun rost), dar, in ciuda agitatiei care a luat nastere, utilizatorii Facebook nu par sa isi schimbe setarile de confidentialitate a datelor.
Intr-o stire de The Wall Street Journal, aflam ca utilizatorii Facebook in cea mai mare parte nu si-au schimbat setarile de confidentialitate in moduri semnificative.
Acest lucru a fost dezvaluit de Carolyn Everson, vicepresedintele Facebook pentru solutiile globale de marketing, care a spus, „Nu am vazut modificari uriase in comportament si oameni care spun ca nu vor mai impartasi date cu Facebook”.
Potrivit Everson, ea crede, de asemenea, ca in ciuda a tot ceea ce s-a intamplat, ea nu anticipeaza ca acest impact asupra veniturilor sau modelului de afaceri al retelei sociale va fi unul semnificativ.
Presupunand ca are dreptate, acest lucru este destul de interesant intrucat, de cand reteaua sociala a dezvaluit abuzul de date de catre Cambridge Analytica, compania a urmat diversi pasi pentru a facilita modificarea setarilor de confidentialitate, dar se pare ca nu multi utilizatori au profitat de acestea.
Nu suntem siguri de ce, dar este posibil ca exista unii utilizatori care inca nu stiu la ce sunt bune aceste setari de confidentialitate a datelor, sau poate ca pur si simplu utilizatorilor nu le pasa, dar ce credeti voi? Ati efectuat modificari in setarile dv. de confidentialitate ale Facebook in urma agitatiei?