Conform unei noi stiri si a unor persoane interne din cadrul companiei Facebook din Statele Unite, compania din SUA a cheltuit anul trecut aproximativ 23 de milioane de dolari intr-un anumit scop pentru CEO-ul companiei, Mark Zuckerberg.
Noi informatii indica faptul ca compania a cheltuit anul trecut peste 23 de milioane de dolari pentru securitatea CEO-ului.
„Analizele anuale ale Facebook privind securitatea companiei au identificat riscuri pentru Mark Zuckerberg”, potrivit unei declaratii. „El e sinonim cu Facebook si, ca rezultat, sentimentul negativ cu privire la compania noastra il implica si pe Mark Zuckerberg”, conform unei declaratii a cuiva din cadrul companiei.
„Informatiile companiei privind programele de securitate au dezvaluit ca costurile in vederea securitatii lui Zuckerberg si a familiei sale au crescut in 2020, in principal din cauza protocoalelor de calatorie COVID-19, a acoperirii sporite a securitatii in timpul alegerilor prezidentiale din SUA, dar si din cauza cresterii costurilor pentru personalul de securitate.
Informatiile indica faptul ca Facebook a cheltuit 23 de milioane de dolari pentru securitatea personala la resedintele lui Mark Zuckerberg si pentru calatoriile lui si ale familiei sale.
De asemenea, CEO-ul Facebook a beneficiat de 10.000.000 de dolari suplimentari pentru personalul sau de securitate si pentru alte costuri de securitate.
Costul securitatii de baza a fost de 13.400.000 de dolari anul trecut, comparativ cu costul de 10,4 milioane de dolari din anul anterior.
„Comitetul considera ca aceste costuri sunt adecvate, avand in vedere riscurile si faptul ca Mark Zuckerberg a fost dispus sa accepte un salariu de doar 1 dolar anual si sa nu primeasca bonusuri sau alte compensatii stimulative”, conform unei declaratii din cadrul Facebook.