Huawei Technologies, cel mai mare furnizor de echipamente de telecomunicatii din lume, planuieste sa deschida 15 000 de noi magazine in lume in acest an, avand in vedere ca tinta companiei este de a livra un numar record de smartphone-uri si un numar mai mare de vanzari ale modelelor high-end.
Veniturile companiei Huawei pe piata globala de smartphone-uri s-au imbunatatit in ultimii ani, iar acest trend pare sa continue.
Compania a pus ochii pe dominatia mondiala si, ca parte a planului sau de a domina piata mobila, Huawei cauta sa deschida 15 000 de magazine in lume.
Compania are de gand sa vanda un numar ambitios de smartphone-uri de 140 de milioane in 2016, concentrandu-se in special pe modele high-end.
Compania spune ca este optimista in legatura cu atingerea cifrei de 140 de milioane in acest an si ar fi o crestere de 30% intr-un an, avand in vedere ca Huawei a vandut 108 milioane de unitati anul trecut.
Nu este vorba ca Huawei nu are o prezenta in lume. Compania are in acest moment mai mult de 35 000 de magazine in lume, 11 000 dintre ele fiind in China, 6500 sunt raspandite in Asia, 1500 in America de Sud si 6200 in Europa, dar compania doreste sa aiba dominatia mondiala.
Aceste cifre nu includ comerciantii terti si magazinele operatorilor de telecomunicatii mobile. Directorul executiv al Consumer Business Group al Huawei, Richard Yu Chengdong, spune ca aceasta cifra impresionanta este departe de a fi suficienta si ca compania va deschide mai multe magazine peste mari.
Tinta este de a deschide inca 15 000 de locatii in reteaua de magazine in urmatoarele luni si ani. Huawei cu siguranta spera la dominatia mondiala cu cele 15.000 de noi magazine.