Rezultatele motorului de cautare Google asa cum le stii pe telefonul tau ar putea deveni in curand locul de unde iti vei face cumparaturile.
In curand, am putea sa cumparam lucruri online chiar din rezultatele motorului de cautare Google, potrivit unui nou raport. Se pare ca in saptamanile care urmeaza, gigantul din Mountain View va adauga un buton „Buy” in rezultatele returnate de motorul sau de cautare.
Este posibil ca motivul acestei miscari din partea Google este de a putea concura cu comerciantii giganti ca Amazon. Potrivit The Wall Street Journal, butonul va fi adaugat in rezultatele de cautare in cateva saptamani. Se spune ca butonul va fi afisat ca parte a rezultatelor de cautare sponsorizate pentru anumite produse.
Atunci cand o persoana apasa pe acel buton, aceasta va fi dusa automat pe pagina produsului de unde poate achizitiona acel produs. Acel buton va face achizitionarea de produse mai usoara. Utilizatorii nu vor mai trebui sa gaseasca acel produs pe un alt website si apoi sa navigheze prin mai multe pagini pentru a putea cumpara acel produs.
The Journal spune ca Google va functiona in principal ca si o legatura intre comercianti si clienti. Comerciantii vor vinde si vor livra produsele, Google nu va avea niciun amestec in aceste lucruri. Se presupune ca butonul Buy va fi limitat la rezultatele sponsorizate si ca nu va aparea in cazul rezultatelor normale.
In plus, butonul va fi limitat initial la versiunea mobila a Google si nu va fi vizibil in cautarile efectuate de pe PC. Existenta programului a fost raportata din luna decembrie, dar exista cateva lucruri care s-au schimbat de atunci. Aparent, Google va testa butonul numai pentru versiunea mobila a rezultatelor de cautare pentru ca cei mai multi oameni folosesc motorul de cautare pe telefoanele mobile decat pe PC-uri.
De asemenea, se presupune ca aceasta caracteristica a Google va rula doar pentru un procent mic din traficul de cautare, cel putin initial.