Faptul ca un angajat aduce probleme unei companii este parte din business, dar chiar si atunci cand un angajat a plecat, acesta poate inca provoca probleme pentru compania la care a lucrat anterior. Pentru multe companii, recenziile online negative ale acelor fosti angajati au cauzat adesea probleme.
Ati fost vreodata concediat de la un loc de munca sau v-ati dat demisia pentru ca ati simtit ca nu mai puteati lucra la o anumita companie? Suntem siguri ca multi angajati au trecut prin asta inainte si, de asemenea, ar putea parea tentant sa spui gunoaie despre fostul tau patron, de exemplu lasand feedback sau comentarii negative despre compania in cauza.
Putem spune ca astfel de recenzii negative ale fostilor angajati ar putea fi partinitoare si nedrepte, motiv pentru care Google doreste sa le scoata din ecuatie. Initial descoperit de catre Search Engine Land, Google si-a actualizat regulamentul in centrul de ajutor al Maps, unde afirma ca publicarea recenziilor negative despre o experienta actuala sau anterioara a fostilor angajati este considerata un conflict de interese, iar compania Google practic blocheaza postarea acestor recenzii negative.
Suntem siguri ca unele postari de acest fel vor fi postate din cand in cand, dar noile politici inseamna ca Google este serioasa in incercarea de a reduce zgomotul si de a pastra numai postari legitime si utile.
Inainte de asta, utilizatorii au trebuit sa transmita rapoarte si solicitari catre Google pentru a elimina astfel de postari, iar 9to5Mac a spus ca Google nu avea chiar un regulament pentru astfel de recenzii negative, cel putin pana acum.
Pentru majoritatea utilizatorilor, acest lucru s-ar putea sa nu fie o diferenta prea mare, dar pentru afacerile in care recenziile false le pot dauna, aceasta ar trebui sa fie o veste buna. Inseamna ca Google a procedat bine blocand recenziile negative ale fostilor angajati?